علم الدولة : الجنس : المشاركات : 9804 الإقامة : Sweden العـمل : IT-computer المزاج : Good السٌّمعَة : 316 التسجيل : 09/02/2007
موضوع: Vi ses igen Song - Ken Ring الأحد ديسمبر 01, 2019 10:00 am
Han går sakna ut ur sjukhuset löven blåser mot varandra och dom skapar det där ljudet Han gråter i sin tysthet, kan inte se ett shit Allt han tänker på är pappret som han fick nyss så svag i benen och det känns som han ska falla snabba andetag, har skitsvårt å andas Igen som ser han, förstår väl beskedet som läkaren ger en, å man nyss har fått se det Hur lång tid har han kvar nu å leva Gud kan du visa ett tecken, han vill veta Hans blick den blev helt tom, hans själ den försvann Han stirrar rakt fram på hans skakande hand kan det här va på riktigt, han fattar ingeting Han blinkar till och ba känner livets droppe på sin kind Han sätter sig på bänken och ser ner på marken Jag svär han har fått cancer Kom tillbaks till mig sen gråt ej barn vi ses igen Jag står nog kvar vid himelen så kom tillbaks till mig sen Han vet inte hur han ska berätta det till hans barn ska han säga "kan ni sätta er?" Eller ska han va tyst å aldrig säga nåt till nån låta sjukdomen ta han till en bättre plats kom Ta mig nu, ta mig när du vill ta mig till en plats där min kropp kan va still De' va han tänker längst in, varför just han? Äre såhär det känns å vara en man han tar dom tunga stegen på tuben på perrongen känns som den sista promenaden i betongen Kommer hem till orten å sätter sig på krogen han vill väl prata med nån och lätta orden Timmarna passerar å de' dags att gå hem lite halvfull tar han nu farväl av sin vän Den kalla vinden blåser hårt in mot ansiktet han öppnar dörren försiktigt Kom tillbaks till mig sen gråt ej barn vi ses igen Jag står nog kvar vid himelen så kom tillbaks till mig sen Barnen ligger å sover, men i vardagsrummet sitter han för å göra saken lättare så dricker han Han öppnar dörarrna till sonen och hans dotters rum Står i öppningen, tyvärr så är han helt stum Hur ska han säga till barnen att det löser sig? lycka till i livet, men pappa ska nu dö okej? Han går fram till barnen, stryker håret sakta En vaknar till och säger "godmorgon, pappa" Han pussar dom, kramar dom, håller dom hårt täcker deras ögon och fäller sen en tår Med klumpen i halsen så säger han med svag röst "jag älskar er för alltid, kom vi äter frukost" Livet är på väg till sitt slut för en till man Precis på samma väg som många andra försvann å tiden blev nåt som föralltid ger en minnen sen ser man tillbaka på sitt liv ifrån himlen Kom tillbaks till mig sen gråt ej barn vi ses igen Jag står nog kvar vid himelen så kom tillbaks till mig sen Kom tillbaks till mig sen gråt ej barn vi ses igen Jag står nog kvar vid himelen så kom tillbaks till mig sen